Foto från förr

Det där fotot som ligger i toppen av sidan, har jag tagit för flera år sedan ute i Stockholms skärgård, när vi var ute på en kobbe och hade sommarmys och den passar ju bra, eftersom vi nu bor med skärgården runt knuten. En härlig miljö måste jag säga, även om jag var lite skeptisk när vi flyttade hit. Jag har ju åkt igenom här så många gånger som barn påväg ut till sommarstället, men aldrig kört in och sett någon av de bostadsområden (då mest med sommarstugor, men nu med fler och fler permanentbostäder) som vi åkte förbi. Nu bor jag plötsligt här och vägen som jag åker på varje är inte längre förknippad med sommar och semester utan med HEMMA! Så kan det gå!

Nu har jag vikt över en timme åt att försöka skriva html-kod som jag egentligen inte kan nånting om, för att få till utseendet på denna sida. Är väl inte helt nöjd men nu måste jag gå och sova. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback