Tillbaka!

Mina vänner!
Om ni läser detta så vill jag härmed meddela att min avsikt är att återuppta denna sida och visa lite foton och berätta lite annat än bara om vårt pågående husbygge. Det händer ju även annat i livet, även om det inte är mycket att skriva om kanske, men vi får väl se om det blir nåt av intresse?

Vi funderar ju lite då och då på hur vår framtida trädgård ska se ut. Som den är nu ska den i alla fall inte vara.
Gick runt och tittade lite häromkvällen och faktiskt så finns det en del vackra blomster.



Salvian blommar. En härlig kryddväxt som rådjuren låter stå ifred.



Här en Pion som nog planterades av damen som hade huset och tomten före han som vi köpte av. Blommorna liksom bara ploppar upp lite här och var, och det gäller att inte köra över dem med gräsklipparen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Sara!

Vilken mysig sida! Du, jag skall gå ner till 80 % arbetstid med lediga fredagar from slutet av april! Då kanske jag hinner fixa en liten trädgårdsblogg, när jag inte går på dinosauriemuseum. Om du är klar med huset då kanske du hinner hjälpa mig att komma igång? ;-)

Kram

Johanna

2010-03-31 @ 07:50:31
Postat av: S

Ja, visst kan jag tipsa om ett och annat. Men denna blogg är kanske inte direkt en förebild...används ju oerhört lite för att ens få kallas blogg./S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback